El JOVIS es presenta en societat, amb el simposi “Els joves avui: sistema, antisistema o altersistema”

El Centre d’Estudis sobre Joventut i Societat (JOVIS) organitza el proper dijous, 11 de desembre, el Simposi “Els joves avui: sistema, antisistema o altersistema?”. Es tracta de la trobada anual que el grup organitza per tal de difondre les investigacions dutes a terme al llarg de l’any. El simposi també serà la presentació del JOVIS en societat.

Després de la rebuda institucional, el coordinador del JOVIS, Carles Feixa, presentarà el grup de rerca i explicarà les línies mestres que el configuren. A continuació, els i les investigadores del JOVIS donaran a conèixer els projectes que actualment es treballen en el marc del grup (SAHWA, GENIND, GARJUV i 2014JOVE). A dos quarts de vuit de la tarda, tindrà lloc la taula rodona “Els joves avui: sistema, antisistema o altersistema”, amb la participació d’Ariadna Fernández (UPF), José Simões (Universidade Nova de Lisboa) i Daniela Cherubini (Università di Milano-Bicocca), Yolanda Bardina (Consell Local de Joventut). L’acte es tancarà al voltant d’una copa de cava.

El programa el simposi és el següent:

18:00. Obertura

• Oriol Yuguero (regidor de Joventut de l’Ajuntament de Lleida)
  • Albert Guàrdia (secretari d’orgagintzació del Consell Local de Joventut de Lleida)
  • Dolors Mayoral (coordinadora d’Innovacio Docent de la Universitat de Lleida)

18:15. Presentació del Grup de Recerca JOVIS. Carles Feixa

18:30. Presentació dels Projectes de Recerca de JOVIS

• SAHWA: Jose Sánchez presenta Researching Arab Mediterranean Youth
  • GENIND: Jordi Nofre presenta ¿Una Generación Indignada?
  • GARJUV: M. Àngels Cabasses i Angès Pardell presenten el Pla d’Implantació de la Garantia Juvenil
  • 2014JOVE: Els i les joves a la Lleida al 2014. Tanja Strecker

19:30. Taula Rodona: Els Joves Avui: Sistema, Antisistema o Altersistema?

• Modera: Joana Soto (UdL)
  • Albert Guàrdia (CLJ Lleida)
  • Ariadna Fernández-Planells (UPF)
  • José Simões (Universidade Nova de Lisboa)