La UdL acull la presentació del llibre ” Una visión crítica del plan de implementacion de la garantía juvenil en España”, d’Agnès Pardell i M. Àngels Cabassés

La Universitat de Lleida acollirà el proper dijous 27 de novembre la presentació del llibre “Una visión crítica del plan de implementacion de la garantía juvenil en España. ¡Otro futuro es posible para las personas jóvenes!“, escrit per les professores Agnès Pardell i M. Àngels Cabassés. La xerrada tindrà lloc a les 18.00 a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la UdL. El catedràtic d’Antropologia Social i Cultural, Carles Feixa, serà l’encarregat de moderar la presentació del llibre.

El llibre està dividit en quatre capítols. El primer analitza l’impacte de la globalització i de la crisi econòmica en el mercat de treball espanyol. El segon fa una exploració del mercat de treball juvenil espanyol, com un escenari per a l’aplicació de la Garantia Juvenil. En tercer lloc, el llibre analitza les propostes de l’OCDE, l’OIT i la UE sobre l’alarmant situació d’atur juvenil i, finalment, el quart capítol detalla l'”Estratègia d’Emprenedoria i Treball Juvenil 2013-2016” i la “Garantia Juvenil a Espanya”.