El seJOVIS parlarà aquest dilluns sobre la música underground i la desigualtat en l’educació universitària

El Centre d’Estudis de Joventut i Societat (JOVIS) organitza la setmana que ve una nova edició del seJOVIS, un seminari que té com a objectiu compartir les recerques que estan duent a terme els i les membres del JOVIS. En aquesta ocasió, Paula Revelo (UAB) parlarà de “La musica underground en Barcelona: un acercamiento a las identidades musicales del black meta ” i Tanja Conni (UdL) exposarà la seva recerca “La desigualdad social en la educación universitaria”.

El seJOVIS tindrà lloc aquest dilluns 2 de març a la Sala de Juntes de la tercera planta de l’Edifici del Rectorat de la UdL. La sessió es dividirà en dues parts. En la primera, les estudiants presentaran les recerques en curs i, en la segona, es discutirà col·lectivament la metodologia i els resultats de la recerca. L’assistència és obligatòria per a l’estudiantat de doctorat adscrit i recomanada per a les persones de doctorats de línies afins.